ΤΕΤΑΡΤΗ 12 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
Tι λένε οι ειδικοί











Οι ερευνητές και οι λάτρεις της υγείας υποστηρίζουν τις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις του καφέ.Πρόσφατα, το Business Insider ανέφερε τους σοβαρούς λόγους για τους οποίους ο καφές συνδέεται με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και καλύτερη υγεία.
Για παράδειγμα, μελέτες δείχνουν ότι τέσσερα έως τρία φλιτζάνια καφέ ανά ημέρα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο ενός ατόμου να έχει καρδιαγγειακές παθήσεις κατά 19%.Διαπίστωσαν επίσης ότι, οι τακτικοί πότες καφέ είχαν 16% λιγότερες πιθανότητες να υποφέρουν από Αλτσχάιμερ, άνοια ή γνωστική μείωση.