ADVERTISEMENT

Παγκόσμια Ημέρα διατροφής: Πως να προσέξεις σωστά τον οργανισμό σου

Οι τροφές που καταστρέφουν την τεστοστερόνη

Αν θες να είσαι ακμαίος, πρέπει να προσέχεις...

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
1' χρόνος ανάγνωσης
Οι τροφές που καταστρέφουν την τεστοστερόνη
ADVERTISEMENT
ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Οι άνδρες έχουν σχέση εξάρτησης με την τεστοστερόνη και αγωνιούν για τα επίπεδα της στον οργανισμό. Έτσι έδειξε νέα έρευνα που έρχεται από τις ΗΠΑ, αφού πολλοί άνδρες από 25 εώς 55 ετών, ανησυχούν για τη πεσμένη τους λίμπιντο.

ADVERTISEMENT

Αν το πρόβλημα δεν είναι οργανικό και δεν σχετίζεται με κάποια άλλη πάθηση, τότε πρέπει να κοιτάξουμε καλά τη διατροφή μας, γιατί υπάρχουν τροφές που μειώνουν τα επίπεδα τεστοστερόνης στον οργανισμό μας.

Δείτε ποιες τροφές τα βάζουν με τη λίμπιντό μας:

Αλκοόλ

Το αλκοόλ μπορεί να σε χαλαρώνει και να νιώθεις προσωρινά ευδιάθετος, αλλά το αλκοόλ επιτίθεται στη τεστοστερόνη, και επιπλέον προσθέτει πόντους στην κοιλιά που επηρέαζει τη λίμπιντό μας.

ADVERTISEMENT

Προϊόντα σόγιας

Πρόσφατη έρευνα του πανεπιστημίου του Κολοράντο συνέδεσε την κατανάλωση σόγιας με ένα υψηλό ποσοστό μιας χημικής ουσίας που βρίσκεται στο στομάχι και σταματά την παραγωγή τεστοστερόνης

Αναψυκτικά

Ισχυρές δόσεις αναψυκτικών με πολύ ζάχαρη, μειώνουν μέχρι και 25% τα επίπεδα τεστοστερόνης.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Ταξίδια με αεροπλάνο: Αλλάζουν όλα από το 2027 σε θέσεις, αποσκευές και αποζημιώσεις

Ταξίδια με αεροπλάνο: Αλλάζουν όλα από το 2027 σε θέσεις, αποσκευές και αποζημιώσεις

Σήμερα

Νέοι κανόνες της ΕΕ ενισχύουν τα δικαιώματα των επιβατών σε καθυστερήσεις, ακυρώσεις και πρόσθετες χρεώσεις, με στόχο μεγαλύτερη διαφάνεια στα αεροπορικά ταξίδια.

Ελάχιστοι το ξέρουν: Το εξωτικό νησί 1,5 ώρα από την Αθήνα όπου κάνεις μπάνιο παρέα με ελάφια και παγώνια

Ελάχιστοι το ξέρουν: Το εξωτικό νησί 1,5 ώρα από την Αθήνα όπου κάνεις μπάνιο παρέα με ελάφια και παγώνια

Σήμερα

Αυτό το μικρό νησί κοντά στην Αθήνα μοιάζει βγαλμένο από καρτ ποστάλ

Η διαδρομή που χαρακτηρίζεται η ομορφότερη του κόσμου – Περνά μέσα από λίμνες, παγετώνες και καταρράκτες

Η διαδρομή που χαρακτηρίζεται η ομορφότερη του κόσμου – Περνά μέσα από λίμνες, παγετώνες και καταρράκτες

Σήμερα

Αυτό το τρένο διασχίζει ένα από τα πιο εντυπωσιακά τοπία της Γης

Τα μίνιμαλ πέδιλα που φοριούνται από το πρωί μέχρι το βράδυ και πάνε με όλα

Τα μίνιμαλ πέδιλα που φοριούνται από το πρωί μέχρι το βράδυ και πάνε με όλα

Σήμερα

Πρόκειται για ένα διαχρονικό και ευέλικτο παπούτσι που μπορεί να ολοκληρώσει τόσο τα καθημερινά όσο και τα πιο επίσημα καλοκαιρινά σύνολα.

Τα «αθόρυβα» σημάδια που αποκαλύπτουν πολλά για τη γυναικεία υγεία

Τα «αθόρυβα» σημάδια που αποκαλύπτουν πολλά για τη γυναικεία υγεία

Σήμερα

Πέντε μικρές αλλαγές που δεν πρέπει ποτέ να αγνοήσεις

Το πιο ορεινό χωριό της Ελλάδας βρίσκεται σε υψόμετρο 1.440 μέτρων

Το πιο ορεινό χωριό της Ελλάδας βρίσκεται σε υψόμετρο 1.440 μέτρων

Σήμερα

Ένα χωριό που για μισό χρόνο ανήκει στους ανθρώπους και για τον άλλο μισό, στα βουνά

Τα τρως κάθε μέρα – κι όμως «τρώνε» τον εγκέφαλό σου! Οι ύπουλες τροφές‑εγκληματίες της μνήμης

Τα τρως κάθε μέρα – κι όμως «τρώνε» τον εγκέφαλό σου! Οι ύπουλες τροφές‑εγκληματίες της μνήμης

Σήμερα

Νομίζεις πως ο εγκέφαλός σου σε προσέχει; Ώρα να τον προσέξεις κι εσύ!

Γιατί μας γλείφουν οι σκύλοι;

Γιατί μας γλείφουν οι σκύλοι;

Σήμερα

Ο λόγος που ξέραμε και ο λόγος που δεν ξέραμε

Τα cocktails που πίναμε στα 80s & 90s

Τα cocktails που πίναμε στα 80s & 90s

Σήμερα

Οι νεότεροι barmen μάλλον δεν τα γνωρίζουν καν

Ντομάτες και λιπώδες ήπαρ: Πόση ποσότητα την ημέρα έδειξε η έρευνα ότι μειώνει το λίπος

Ντομάτες και λιπώδες ήπαρ: Πόση ποσότητα την ημέρα έδειξε η έρευνα ότι μειώνει το λίπος

Χτες

Μια τυχαιοποιημένη κλινική δοκιμή σε ασθενείς με MASLD αξιολόγησε την καθημερινή κατανάλωση ντομάτας και σάλτσας και κατέγραψε αξιοσημείωτη μείωση της ηπατικής στεάτωσης σε μόλις έξι εβδομάδες.

Σειρά γέννησης και παθήσεις: Ποιες ασθένειες συνδέονται με το αν γεννηθήκατε πρώτοι ή δεύτεροι

Σειρά γέννησης και παθήσεις: Ποιες ασθένειες συνδέονται με το αν γεννηθήκατε πρώτοι ή δεύτεροι

Χτες

Πρωτότοκα και δευτερότοκα παιδιά εμφανίζουν διαφορετικό προφίλ κινδύνου για συγκεκριμένες ασθένειες - Τι αποκαλύπτει νέα μελέτη

ADVERTISEMENT
×
E-Daily.gr Τα νέα της ημέρας και ό,τι σου κάνει κλικ!      Γυναίκες χωρίς φίλτρο